יום שלישי, 1 באפריל 2014

דוד שמש

רוב הבתים יש דוד שמש בבית. שמצד אחד אין כמו דוד שמש במיוחד בתקופת הקיץ. שיש לנו שמש חזקה ששולחת קרניה לכיוון דוד שמש והקולטים מחמים לנו את המים החמים ולכן יש לנו מים חמים למשך כל היום. ויש היתרון אחד גדול ומשמעותי הוא שאין לנו הוצאות עליו חוץ מהפעמים שהוא עושה תקלות וצריך להחליף חלקים כגון: קולטים , ועוד.

איך יודעים שדוד שמש לא טוב?

הדבר עיקרי הוא שאין מים חמים שיש שמש בחוץ. ואז אנו יודעים שמשהו לא בסדר. וכאן צריך לבדוק למה אין מים חמים בדוד שמש. לכן צריך להזמין טכנאי דוד שמש מקצועי ואמין שיגיד לכם מה הבעיה וכמובן את עלות תיקון דוד שמש.

סוגים של דוד שמש 

ישנם 2 סוגים של דוד שמש במצב אורכי ובמצב מאונך שהתקנה של דוד שמש ממש חשובה להספקת מים חמים במהלך כל שעות היום וחשוב להשים את הדוד מול קרני השמש.

היצרניות של דוד שמש

 אמישראגז סולארי, אידיאל דודי שמש, זהר, אור הטבע, חום הנגב, קרני הטבע ועוד. חשוב שתדעו כי המחירים משתנים מחברה לחברה. כאשר החברות המובילות והיוקרתיות מוכרות דוד שמש במחירים הגבוהים. וכאן חשוב לעשות השאוות מחירים בין חברות פרטיות ולחברות היצרנים.

אחריות על דוד שמש 

הרבה חברות יצרנים נותנות 5 שנים אחריות על דוד שמש. לפני שאתם החלטתם לקנות דוד שמש. כדאי לבדוק את הדוד שמש ע"י טכנאי מומחה ומקצועי לדודי שמש.

באתר המומחים-המוביל לבעלי מקצוע הטובים ביותר תוכלו למצוא טכנאי דוד שמש 

אין תגובות: