יום שלישי, 9 ביוני 2015

אחריות על תיקון מקררים

המקרר הוא מוצר חשמלי חיוני , ואין בית או עסק שאין בו מקרר בגדלים שונים . ישנם סוגים רבים של מקררים . לדוגמא מקרר תא הקפאה למטה . יש למעלה . בעיקרון לא משנה הגודל כל המקררים עובדים באותו מנגנון . ועם מתקלקל מזמינים טכנאי מקררים מקצועי שמומחה בתיקון מקררים לא משנה סוג של מקרר.

מחירים של תיקון מקררים 

במקררים ישנם לא מעט סוגים של תיקון מקררים . יש תיקון מקררים שווה לא לתקן ולקנות חדש מקרר . מאשר לתקן וכאן זה יכול להשתנות תלוי במצב הכספי ואם בכללל שווה לתקן לכם את המקרר . חייבת לעבור בדיקה מקיפה של טכנאי מקררים וייעץ לכם עם שווה לתקן את המקרר וכמה סיכוים שתקלה תחזור.
אנו ממליצים שהעם מדובר בתיקון מקררים עד לסכום 500 למשל שווה לבצע תיקון מקררים .
ועם מדובר בחלפים כגון :
טרמוסטט ,
הצטברות של קרח.
החלפת גומיה למקרר.
מילוי גז למקרר.
שווה לתקן את המקרר . במקרים יוצאי דופן גם עם התקלקל המנוע שווה לתקן . בכל מקרה שווה אפילו להתייעץ עם טכנאי מקררים טלפוני שאולי יפתור לכם את הבעיה בטלפון .

אחריות על תיקון מקררים

כל תיקון מקררים שבוצע יש עליו אחריות של מספר חודשים ויש לרשום על חשבונית או לקבל מכתב של אחריות שבו מפורט על תיקון ומספר חודשים .  ברוב החברות יש אחריות ומצוין עלל גבי החשבונית ויש לשמור את החשבונית עד לתום האחריות . יש חברות שכל לקוח ולקוח מתויק בתוך מחשב .
במקרה שיש אחריות על תיקון מקררים והזמנתם שוב את טכנאי מקררים ומדובר באותו לתקלה אתם לא צריכים לשלם לו שוב , רק עם מדובר בתיקון מקררים שונה לחלוטין . גם מדובר על ביקור טכנאי מקררים אחריות תקפה.

אין תגובות: