יום רביעי, 21 במאי 2014

המומחים במזגנים

היום השוק פרוץ של בעלי מקצוע כל אחד שעושה איזה קורס או עבד לתקופה במזגנים. נכון שבעל מקצוע צריך ללמוד את מקצוע ודבר בכי חשוב זה וותק וניסיון שיש לו בתיקון מזגנים והתקנת מזגנים. ואנו חושבים שטכנאי מזגנים חייב ללמוד על מזגנים הייטב וגם להתקין מזגנים בצורה טובה ביותר. ואיכותית .

למצוא את המומחים בטכנאי מזגנים 

יש אפשרות הכי מהירה למצוא טכנאי מזגנים מומחים בתיקון מזגנים מכל הסוגים ובנוסף התקנת מזגנים לכל המזגנים וזה באתר המומחים - מוביל לבעלי מקצוע. שם תוכלו להזמין טכנאי מזגנים מומחה עם וותק רב וניסיון של שנים בתיקון מזגנים והתקנת מזגנים. הדבר הכי טוב הוא  שאתר המומחים מכניס רק את 10 טכנאי מזגנים הטובים ביותר במקרה של אי הבנה או כל תקלה אחרת אתר המומחים יגיע לפשרה עם לקוח/ה ובעל מקצוע מפורסם באתר המומחים.

טיפים של טכנאי מזגנים 

לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגניםבמרכז יש לבדוק הייטב עם התקלה אכן מהמזגן ומהיכן מקור התקלה ולהזמין את הבעל מקצוע המתאים לתקלה ניתן דוגמא : הדלקנו את המזגן ומזגן מקצר יש לבדוק עם רק המזגן מקצר או מוצר חשמלי אחר מקצר .

ניתן דוגמא נוספת עם המזגן נוזל יש לבצע את פעולות הבאות :

יש לפתוח את מזגן להוציא ולבצע ניקוי פילטר לאחר מכן יש לשאוף כלפי חוץ בצינור ניקוז
ועם שתי פעולות אילו לא נותנו את פיתרון לנזילת מים יש להזמין טכנאי מזגנים לשם ביצוע תיקון מזגנים של נזילת מים. מכיוון שזה תיקון מזגן בין הקשים לפיתרון יש להתייעץ עם טכנאי מזגנים עם הוא יודע לתקן את נזילת מים כדי לחסוך לכם אי נעימות והוצאות כספיות מיותרות . לתיקון מזגנים נזילת מים יש להזמין מומחה לביצוע תיקון מזגנים במרכז לסוג הזה.

מחירים של תיקון מזגנים 

מכיוון שבמזגן לא חסר ויש מלא חלקים וחוטים מספיק שחוט נשרף או חלק לא עובד כמו שצריך כבר המזגן לא נותן  תפוקה טובה. ולכן אנו מזמינים טכנאי מזגנים מומחים כדי לבצע תיקון מזגנים מקצועי וכמובן במחירים טובים. מחירים של טכנאי מזגנים לפי מחירון של אתר המומחים המחירים לפי מחירי שוק למשל:
ביקור טכנאי מזגנים המחיר הוא בין 150-200 ש"ח
החלפת קבל המחיר הוא בין 350-550 ש"ח

תוכלו לראות באתר מחירון של תיקון מזגנים. ולבדוק את טכנאי מזגנים שנמצאים בתוך אתר המומחים.

אין תגובות: