יום ראשון, 11 במאי 2014

תיקון מזגנים מקצועי

תיקון מזגנים מכל הסוגים למשל למזגן עילי, מזגן מיני מרכזי , מזגן חלון, מזגן נייד, מזגן רצפתי, ציילרים, ועוד
לכל המזגנים אילו ישנם תיקון מזגנים קלים ויש תיקון מזגנים מקשיים לפיתרון. לכן צריכים למצוא טכנאי מזגנים מומחה לכל תיקון מזגנים מקצועי ושכמובן תיקון מזגנים לא יחזור.

תיקון מזגנים חוזר

תיקון מזגנים חוזר זה לא אומר שטכנאי מזגנים לא מקצועי . תיקון מזגנים שחוזר מספר פעמים או שמסרב לבוא לבצע שום תיקון מזגנים זה אומר שטכנאי מזגנים שהזמנתם חאפר או שאינו יודע לעלות על תקלה וכאן יש בעיה. וכאן אתם חייבים להביא מומחה בתיקון מזגנים וכמובן בהוצאה כספית בשנית.
וכאן תוכלו למצוא טכנאי מזגנים מומחים בכל סוגי תיקון מזגנים לכל המזגנים, והכי חשוב אחריות על תיקון מזגנים לכל הסוגים למעט מילוי גז למזגן . אין אחריות לתיקון מזגנים של מילוי גז למזגן.

סוגי תיקון מזגנים 

במזגן לא חסר תיקון מזגנים מכיון יש המון חוטים חלקים וכל חלק או חוט נשרף יש לבצע תיקון מזגנים ע"י טכנאי מזגנים מקצועי.

תיקון מזגנים סוגים שונים והם:

מילוי גז למזגן -

 זהו תיקון מזגנים הנפוץ יותר בקיץ מאשר בחורף . וכאן חייב להיות כמות מדויקת ע"י שעוןץ. גז במזגן יותר מידי לא יתן תפוקה טובה של קירור לכל כל הבית או החדר .

נזילת מים -

תיקון מזגנים של נזילת מים נמצא רק בתקופת הקיץ שמדליקים את מזגן על קירור .על חימום לא יכול להיות נזילת מים. ותיקון מזגנים מסוג זה קשה לפיתרון תיקון זה עלול לחזור מספר פעמים רוב הטכנאי מזגנים לא יודעים לפתור תיקון מזגנים של נזילת מים. טכנאי מזגנים לא לוקחים תיקון זה כי תיקון מזגנים חוזר מספר פעמים עד שטכנאי מזגנים עולה על פיתרון ולפעמים יצרתי מאד.

החלפת רגש (חיישן)
תיקון מזגנים של החלפת רגש יכול להיות בתקופת הקיץ וגם החורף . ויש לזהות כאשר מזגן דלוק זמן ארוך ולא מקרר כנראה שיש בעיה ברגש(חיישן) יש מזגנים שמראים את התקלה זאת כמו E4 ויש להזמין טכנאי מזגנים לשם תיקון מזגנים של החלפת רגש.

ואכן יש סוגים רבים של תיקון מזגנים ולכן מחשוב להזמין טכנאי מזגנים בתל אביב מומחה ומקצועי וכמובן שיתן מחיר הגון.

אין תגובות: