יום ראשון, 15 במרץ 2015

אינסטלטור מומחה

יש לנו בעיה בצנרת או נזילות מים מאמבטיה אנחנו רצים להזמין אינסטלטור ואנחנו לא באמת יודעים מי עומד מאוחרי הקו . אנחנו רוצים באמת שיגיע אלינו אינסטלטור מומחה מקצועי אמין ומומחה לכל עבודות אינסטלציה.

איך מוצאים אינסטלטור 

הכי טוב להגיע מהמלצות של חברים משפחה אפילו שכנים. וישנם מגיעים דרך גוגל מחפשים אינסטלטור ויוצא רשימות ארוכות של אינסטלטורים ואתם מתחילים להתקשר לאינסלטור ואחד לא זמין והשני לא אומר מחיר הגיוני . ויש אפשרות מהירה וטובה למצוא אינסטלטור מומחה מקצועי אמין דרך אתר המומחים - המוביל לבעלי מקצוע הטובים ביותר. שם תוכלו למצוא המלצות של אינסלטורים מקצועים אמינים במחירים מעולים.

מקרים להזמנת אינסטלטור

במקרה של פיצוץ צנרת יש לסגור מיד את ברז הראשי  להפסיק את זרימת המים. בשעות לילה במקרים כאלו  ניתן לחכות לאינסטלטור לשעות העבודה על מנת לא לשלם תעריף לילה במקרה הגרוע יש לתייעץ עם אינסטלטור עם לחוץ לשעות הלילה או לחכות למחרת בבוקר .במידה ואין סיכוי לחכות לבוקר יש לבדוק מחיר תיקון התקלה המיידית. בנוסף, חלק מתקלות האינסטלציה ניתן לפתור לבד. ללכת לטמבור או לכל מקום שמוכרים צנרות או ברזים ולקנות ולתקן לבד. יש אינסטלטורים רבים שימחו לתת לכם שרות טלפוני.
 

פתיחת סתימה בכיור

  שיש סתימה ישר תפנו לאינסטלטור מקצועי, אינסטלטור ירצה לדעת מהיכן הסתימה העם מדובר בדירה שלכם או מדובר סתימה בבנין לכן אינסטלטור מומחה  ישאל אתכם קודם כל האם המים עולים גם כאשר אתם סוגרים את הברז. אם התשובה היא "לא" כנראה שהבעיה היא ספציפית בדירה שלכם. אבל אם המים עולים גם כאשר הברז סגור, יש בעיה בבנין,  במקרה כזה האינסטלטור יצטרך להגיע ולבדוק היכן מקור הסתימה ותקן את הסתימה . הדרך לבדוק זאת אינה מסובכת, האינסטלטור פשוט יעביר את הספירלה דרך הצינור בביתכם. הספירלה היא ברזל מיוחד שיש לכל אינסטלטור מקצועי , אותו הוא מעביר לאורך הצינור, ובאמצעותו פותח סתימות.
חומרים לפתיחת סתימות, יכולים לגרום ליותר נזק מתועלת.  אינסטלטור מומחה ומקצועי מסביר מתי כדאי להשתמש בחומרים נגד סתימות, ומתי עדיף להתרחק מהם, וגם איזה חומר מומלץ לפתיחת סתימה.

אין תגובות: