יום חמישי, 26 במרץ 2015

תיקון מקררים ע"י מומחה

מקררים תעשייתים שיש בכל המסעדות , סופים מכולות , חנויות , מפעלים , לכל מגזר עסקי. שמתלקל המזגן אנו מחפשים טכנאי מקררים מקצועי ומומחה במקררים תעשייתים . ובכל בית או משרד יש מקרר בסוגים וגדלים שונים כגון : מקרר אמקור , אלקטרה  , LG, בוש , בקו , עוד

תיקון מקררים נפוצים 

הצטברות קרח יש לפתור את הבעיה ללא הזמנת טכנאי מקררים . יש להוציא את הדברים מהמקרר ולשפוך מים חמים או לחמם את הקרח עם פן כל הקרח התנמס ויפתר לכם הבעיה ללא טכנאי מקררים. למקרה שאתם מפחדים ולא רוצים להתעשק במקרר יש להזמין טכנאי מקררים מקצועי ואמין שיקח לכם מחיר סביר לתיקון מסוג זה.

תיקון מקררים של נזילות מים

יש  במקרר נזילות מים זה אומר שמקרר סתום ויש לפתוח את הסתימה מאחורי המקרר למקרה ותקלה לא נפתרת יש להזמין טכנאי מקררים לתיקון מקרר .

תיקון מקררים של מילוי גז

שהמקרר לא מקרר את המוצרים בתוך המקרר כנראה שיש לנו בעיה של מילוי גז וצריכים לבדוק שאין דליפת גז ולבדוק מהיכן הדליפה גז במידה ויש טכנאי מקררים מומחה יודע לאבחן בעיה של חוסר גז או דליפת גז. ויש למלות גז של מקרר מתאים למקרר שיש לכם.

ויש סוגים רבים של תיקון מקררים כגון: רעש, מנוע, ועוד לכל תקלות אילו יש להזמין טכנאי מקררים מומחה שמתקן במקצועיות רבה שהתיקון לא יחזור שנית.

אחריות על תיקון מקררים 

כל חברה שמחזיקה טכנאי מקררים נותנת אחריות על תיקון מקררים בין 3 חודשים ועד 6 חודש כל תיקון מקרר. יש לקחת את אחריות במכתב למקרה שיש תקלה בשנית תוכלו להשתמש באחריות ולא לשלם פעם נוספת על תיקון מקררים במקרה שזה תיקון מקררים חוזר.



אין תגובות: